Børnehus

I Sct. Norberts Børnehus har vi fokus på det hele barn og alle barnets potentialer og kompetencer. Vi tilgodeser alle børns alsidige udvikling og giver barnet mulighed for at være medskaber af egen læring.

Det handler om dannelse og bevidstgørelse af barnets personlighed. Om hvordan barnet opfatter sig selv og sine evner. Det handler om hvordan barnet motiverer sig selv, og om dets mod til at kaste sig ud i nye opgaver og være vedholdende når det møder modstand

Vi skal i samarbejde med forældrene føre det enkelte barn helt og fuldt gennem dets udvikling og samtidig sørge for at barnet oplever, får succes, er glad, knytter venskaber, bliver tillidsfuld og ansvarsfuld samt oplever, at der også findes sorger og bekymringer.

Vores børn kan med tryghed og tillid i ryggen blot vokse og lære og opleve lykken!

Børnehuset byder alle interesserede velkommen til en rundvisning.

Kontakt blot børnehuset
Email: bornehus@snsvejle.dk

Sikker mail (send mail og dokumenter krypteret)