Ny på Norbert

Informationer inden opskrivning

Velkommen til Sct. Norberts – en skole, hvor faglighed, nærvær og trivsel prioriteres højt.

Sct. Norberts Skole er placeret i hjertet af Vejle, og tusindvis af elever er blevet undervist her siden 1905. I dag er vi en moderne privatskole med plads til ca. 520 elever fra 0.-10. klasse.

Vi tror på, at man lykkes i fællesskab, og både elever og lærere er særdeles engagerede i at skabe et spændende, inspirerende og trygt undervisningsmiljø. En god og behagelig omgangstone er en selvfølge, og tryghed og nærvær sikrer et godt fundament til en værdifuld hverdag, hvor eleverne har lyst til og mod på at deltage i undervisningen.

På Sct. Norberts er der plads til både faglig og personlig udvikling for alle.

Hvis ikke du kender skolen, skal du booke tid til et besøg! Vi brænder for at vise vores skole frem, og vi tror på, at fællesskabsånden rent faktisk kan mærkes.

Ring på 75 83 51 00 – så finder vi et tidspunkt, der passer godt ind.

Du er naturligvis også meget velkommen til at kontakte os med spørgsmål om livet på skolen, økonomi eller andet, du evt. er i tvivl om.
Udfyld formularen, og vi vender tilbage så hurtigt som muligt.

Udfyld online ansøgning til ventelisten her

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

Dorte Svane Peschardt
Skoleleder