Opskriv på ventelisten

På Sct Norberts Skole forventer vi hvert år at oprette to  0. klasser og tre  7. klasser og to 10 klasser
Børnehuset optager løbende.
Der optages også løbende elever på alle årgange, hvis der er ledige pladser.

Alle, der søger om optagelse på Sct. Norberts Skole bliver registreret i skolens elektroniske ventelistesystem.

Det koster 650 kr. at komme på ventelisten

Ansøgning om optagelse:

• Udfyld onlineansøgningen nedenfor og gennemfør betalingen.
    Husk at oplyse om nuværende børnehave/skole.
    Betalingsdato er ansøgningsdato.
  • Eleven optages herefter på venteliste til den ønskede årgang.
  • I god tid inden evt. optagelse på skolen vil I blive kontaktet for at deltage i optagelsesproceduren.

Optagelsesprocedure:

• Før optagelse inviteres elev og forældre til samtale med en af skolens ledere.
  • Formålet med samtalen er at afklare forventningerne til hinanden og til skole-hjem-samarbejdet – samt om Sct Norberts Skole er det rette skoletilbud. Det er vigtigt, at begge parter er enige om forventningerne til at være elev på Sct Norberts Skole.
  • Sct Norberts Skole indhenter altid oplysninger fra nuværende skole eller børnehave.
  • Efterfølgende gensidig aftale om optagelse

Yderligere info:

• Ved første besøg og samtale bedes I medbringe evt. seneste elevplan og karakterliste
  • Hvis I har spørgsmål, er I velkomne til at ringe til skolen på tlf. nr. 75 83 51 00

For at kunne udfylde online indmeldelse skal barn og den forældre der udfylde ansøgningen have samme adresse i folkeregisteret!

Udfyld online ansøgning til ventelisten her

Ved afsluttet ansøgning kommer der en mail der bekræfter optagelse på ventelisten
(Kik evt i spam/uønsket mail)