SFO

Velkommen til Sct. Norberts Skoles SFO

Sct. Norberts Skoles SFO tilbyder børn fra 0. – 4. klasse aktiviteter før og efter skoletid.
Vi er pt. 140 børn i det daglige og fra april-juni støder førskolebørnene til.

Sct. Norberts Skolefritidsordning (SFO) er et tilbud til børnene fra kl. 6:30-8:00 samt fra kl. 12:05-17:00 mandag til torsdag og kl. 6:30-8:00 samt fra kl. 12:05-16:30 fredag
SFO´en fungerer med Væksthuset som daglig base.

Hver dag tilbyder vi eftermiddagsmad kl. 14.00 i skolegården. Eftermiddagsmaden ses som et mellemmåltid, hvor der bl.a. serveres frugt, grønt og brød.

Vi orienterer løbene børnene om kommende aktiviteter og nyheder.

For at give de bedste rammer for børnenes hverdag, har vi fokus på, at både børn, forældre og personalet fungerer socialt. I arbejdet lægger vi stor vægt på sammenhold i både adfærd og sprog, og vægter tæt dialog med forældre og skole, så børnenes individuelle og sociale trivsel varetages som led i et aktivt samarbejde.

Vi glæder os til at byde jer velkommen!